במשך שנים רבות, אנשים ראו במשקפיים צורך פונקציונלי ולא כאביזר אופנתי. יחד עם זאת, הזמנים השתנו, והמשקפיים הפכו לחלק מהותי בתעשיית האופנה. 

עם מגוון עצום של סגנונות, צבעים וחומרים, משקפיים הם כבר לא רק תיקון ראייה. הם אמירה אופנתית שיכולה לעזור לכם להביע אמירה וסגנון. 

כל הסיבות מדוע לא כדאי להסתפק רק בזוג אחד

שימוש באותו זוג משקפיים בכל יום יכול להיות מונוטוני ומשעמם. בדיוק כמו שלא תלבשו את אותו בגד כל יום, למה להרכיב את אותו זוג משקפיים כל הזמן? הנה כמה סיבות מדוע לא כדאי להסתפק רק בזוג משקפיים אחד:

הצהרת אופנה

עם מגוון סגנונות משקפיים זמינים, קל ליצור מראה ייחודי ואופנתי. משקפיים יכולים לעזור לכם להביע אמירה ולבטא את הסגנון האישי שלכם. בנוסף הם יכולים להוסיף טאצ’ של תחכום וצבע לאאוטפיט שלכם.

הגנה על העיניים 

משקפי שמש הם לא רק אמירה אופנתית אלא גם אביזר חיוני להגנה על העיניים מפני קרני ה-UV המזיקות של השמש. עם הזמן עדשות משקפיים עלולות לקבל שריטות. זוג משקפיים נוסף זה בטח לא יזיק. 

ריבוי אירועים

אירועים שונים דורשים משקפיים שונים. לדוגמה, אולי תרצו להרכיב זוג משקפי שמש טייסים לאירוע קליל המתקיים בחוץ, אבל זוג משקפי מעצבים אלגנטיים לאירוע רשמי. מגוון משקפיים לבחירה יכול לעזור לכם ליצור את ההצהרה האופנתית הנכונה שלכם לכל אירוע.

עם מגוון סגנונות משקפיים לבחירה, תוכלו ליצור מראות שונים ולבטא את הסגנון האישי שלכם. אתם יכולים לבחור בין סגנונות טייסים, עין חתול, עגולים ועוד רבים אחרים.

מחירים הוגנים

בבואנו להתחדש במשקפיים חדשים ישנם מספר דברים שנלקחים בדרך כלל בחשבון, אחד מהם הוא כמובן המחיר, עלות זוג משקפיים חדשים הוא בדרך כלל גבוה, דבר שמוביל אותנו להחליט על זוג אחד בלבד, לרוב יש מגוון רחב של סגנונות והקושי מה לבחור הוא גדול מאוד.

מצב זה הוא לא גזירת גורל ויש גם חריגים בענף, אז נשאלת השאלה היכן קונים?
חיפוש קצר בגוגל: “משקפי שמש תל אביב”, ייקח אתכם ל”קמיליון – Private Vintage Collection” כאשר הדבר הבולט ביותר בכניסה לחנות הוא המגוון העצום של זוגות משקפיים מכל הסגנונות וכמובן המחיר שהוא באמת שווה לכל כיס. 

 חנות משקפיים בתל אביב – Private Vintage Collection

חנות משקפי שמש וראייה בה תוכלו למצוא מגוון ענק של משקפיים במחירים הוגנים. בנוסף, צוות החנות מציע גם ייעוץ סטיילינג בהתאמה אישית שיעזור לכם לבחור את זוג המשקפיים המושלם לצורת הפנים שלכם ולסגנון האישי שלכם.
זה אומר שאתם יכולים לקנות כמה זוגות משקפיים מבלי לשבור תוכנית חיסכון.
אפשר להגיד ביושר: “מרוב עצים כן רואים את היער”.