סגנון מודרני או אולי וינטג’? בעלי מראה אורבני צעיר או סולידי ואלגנטי? 

בחירת משקפי שמש ומשקפי ראייה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אינכם בטוחים כיצד להתאים אותם לתווי הפנים שלכם. בנוסף, גם בשל ההיצע האדיר של מותגים ודגמים הקיימים בעולם האופטיקה, כל אלו יכולים לבלבל רבים מאיתנו בבואנו לרכוש את זוג המשקפיים החדש.

מניסיוננו הרב מצאנו כי אנשים לא מעטים, יכולים להעביר שנים רבות מחייהם עם משקפיים שאינם מחמיאים לפניהם וחוטאים למסר הויזואלי-תדמיתי שהם רוצים להקרין החוצה באמצעות המשקפיים שלהם. לכן נקראנו לדגל ורוצים לשתף כמה טיפים כיצד להתאים משקפי שמש לצורת הפנים שלכם, וכיצד לבחור את הסגנון המתאים לכם.

סגנונות של משקפי שמש

הטיפ הראשון שלנו עבורכם הוא: חשבו תחילה על הצורך שלכם ומה ייעודם של המשקפיים בחייכם? למשל, אם אתם מנהלים אורח חיים ספורטיבי, אוהבים ללכת לים, מופיעים לעתים קרובות באירועים שונים או כאלה שמשלבים את הכל. 

אז לפני שנצלול כיצד להתאים משקפי שמש לתווי הפנים שלכם, בואו נסתכל תחילה על הסגנונות השונים של משקפי השמש הזמינים. הכרת הסגנונות השונים יכולה לעזור לצמצם את הבחירות שלכם ולמצוא זוג מתאים לטעם שלכם.

משקפי שמש טייסים: אלו הם משקפי שמש קלאסיים הכוללים עדשה בצורת דמעה ומסגרות מתכת דקות. הם תוכננו במקור עבור טייסים, אך כעת הפכו לסגנון פופולרי בקרב גברים ונשים כאחד.

משקפי שמש של Wayfarer: אלו הם עוד סגנון קלאסי של משקפי שמש שהיו פופולריים בשנות החמישים. הם כוללים מסגרת פלסטיק עבה בצורת טרפז וזמינים בצבעים ובדוגמאות שונות.

משקפי שמש עגולים: משקפי שמש אלו כוללים עדשה עגולה ויש להם תחושה של רטרו. הם בחירה פופולרית עבור אלה שרוצים להוסיף מגע וינטג’ למראה שלהם.

משקפי שמש עין חתול: למשקפי שמש אלה יש צורה מובהקת דמוית חתול עם זוויות חדות בפינות. בחירה יותר פופולרית עבור נשים המוסיפה מגע של נשיות לכל בגד.

משקפי שמש מרובעים: משקפי שמש אלו כוללים עדשה בצורת ריבוע ומסגרת מודגשת. הם בחירה פופולרית עבור אלה שרוצים מראה מודרני.

התאמת משקפי שמש לתווי פנים

כעת, לאחר שלמדנו את הסגנונות השונים של משקפי השמש הזמינים, בואו נדבר על איך להתאים משקפי שמש לתווי הפנים שלכם.

מכירים את ההרגשה בימים הראשונים לאחר ביקור אצל הספר, שהשיער התקצר משמעותית והראש נהיה קטן יותר, מה שגורם למשקפיים שקניתם להיראות ממש גדולים?. או שאת נכנסת לחנות בשיער פזור, וכל משקף שמדדת מחמיא לך אולם שאת עם אסוף מול המראה בבית הלוק כבר לא מסתדר? 

בחלוף השנים למדנו שעל מנת שזוג המשקפיים יעשו עבורכם שירות מבחינת התאמה למראה הכללי שלכם, הם אמורות להיות מותאמות אליכם באופן אישי, כך שהם יחמיאו למבנה הפנים שלכם ולא פחות חשוב לאופי שלכם בכל סיטואציה.

פנים עגולות:
לבעלי פנים עגולות, כדאי לחפש משקפי שמש שמוסיפים זוויות לתווי הפנים. מסגרות מרובעות או מלבניות יכולות לעזור להאריך את הפנים שלכם ולגרום להן להיראות רזות יותר. הימנעו ממסגרות עגולות או סגלגלות מכיוון שהן יכולות לגרום לפנים שלכם להיראות עגולים אף יותר.

פנים מרובעות: 

לבעלי פנים מרובעות, חפשו משקפי שמש שמרככים את תווי הפנים. מסגרות עגולות או סגלגלות יכולות לעזור לאזן את צורת הפנים שלכם ולגרום למראה פחות זוויתי. 

פנים סגלגלות (אליפסות/סימטריות): 

אם יש לכם פנים סגלגלות, יש לכם מזל שכן רוב סגנונות משקפי השמש יתאימו לכם. חפשו מסגרות שיהיו פרופורציונליות לפנים שלכם.

פנים בצורת לב: 

אם יש לכם פנים בצורת לב, חפשו משקפי שמש שמאזנים את תווי הפנים שלכם. מסגרות חתוליות או עגולות יכולות לעזור לרכך את המצח ולהוסיף רוחב לפנים התחתונות. 

למה לכם לרכוש משקפי שמש בחנות – Private Vintage Collection?

אין ספק שבתל אביב תמצאו שפע של חנויות משקפי שמש לבחירה. ובכל זאת יש כמה דברים שמבדילים אותנו מכל חנות משקפיים בתל אביב.

בזכות ניסיוננו העשיר בתחום האופטיקה ומשקפי השמש המעוצבים בפרט ובזכות כך שחרטנו על דגלנו: שירות אישי, מקצועי ואדיב ללא פשרות, כפי שלא תמצאו במקום אחר. קהל הלקוחות שלנו שהם כבר כמו משפחה יכולים להעיד על כך.  

בזכות המבחר הבאמת יוצא דופן של למעלה מ 2500 משקפי שמש לנשים וגברים, דגמים מקוריים בעיצובים מחוץ לקופסא שלא ישאירו אף אחד אדיש כשיראה אתכם. 

בזכות המחיר ההוגן שאנו מאמינים כי אין שום סיבה “להסתפק” בזוג משקפיים אחד אלא אפשר כמובן לגוון עם מספר דגמים לכל אירוע. 

כי אנחנו זמינים עבורכם במיקום הכי מרכזי בלב ליבה של תל אביב “Private Vintage Collection – חנות משקפי שמש תל אביב, רח’ הרב פרנקל 14.